Träninsschema

 VECKA 7 TRÄNINGSSCHEMA



MÅNDAG: Zumba 55min,
3*15 crunches, 50st utfall, 5armhävningar (inte kärringstilen)
rodd 3min
stretch


TISDAG: VILO-DAG


ONSDAG: uppvärmning 15min crosstrianer
Styrketräning hela kroppen,
15min bandet med lutning,
3*15 crunches, 50utfall, 3*12 squats,
stretch


TORSDAG: AE-Dance basic 55min,
10min crosstrainer,
axlar i maskin, överrygg+biceps i maskin
3*15 crunches
stretch

FREDAG: uppvärmning 15min bandet på lutning,
styrketräning hela kroppen,
15min crosstrainer,
4*15 crunches, 50 utfall, 3*12 squats


LÖRDAG: VIL0-DAG


SÖNDAG: (med Jim) uppvärmning 15min crosstrainer,
styrketräning hela kroppen,
rodd 3-5min
egenkroppsviktsövningar PRIO mage och rumpa


3gånger styrka
2gånger kondition

känns som en bra planerad vecka, jag gillar att det är 3 styrkepass :)
om lite mer än 1vecka ska jag väga mig igen.
senast visade vågen på 81,5kg, hoppas på -1 till -2kg iaf. ska ju mäta mig med och tror att resultaten kommer visa sig mest där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0