spagettiben

härligt, jag är så trött att jag skulle kunna tuppa av framför datorn.
man vet att man har lyckats med ett träningspass om benen känns som spagetti efteråt och man knappt kan gå rakt :P

det gick en propp imorse så halva lägenheten är utan ström. åååååååh om man skulle orka gå ner till affären och köpa en propp.
måste ju titta på Biggest Loser ikväll, blir så peppad när jag ser det programmet, som när jag gör en övning på gymmet och vill ge upp i någon övning så tänker jag på deltagarna i BL kan de så kan väl fan jag med!

ska titta om jag hittar en stegräknare i affären senare. tror jag hade vart mer motiverad att gå mer när man ser svart på vitt hur mycket man verkligen går.


BEACH 2011 motivation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0