snaart

ikväll var det zumba som stod på schemat, men det var inte Petra som instruera :( synd nästan bara därför jag just går det passet, plus att jag kom en kvart sent.
körde slut mig på crosstrainern efter passet.

sen när jag kom hem så tog jag en vikväktarmiddag och värmde :P ibland får man vara lat!

juste idag när jag skulle sätta på mig min BH så var jag tvungen att gå in ett knäpp eller vad man ska säga, hur kul är inte det?

börjar bli spänd inför vägningen och mätningen som är på söndag.
jag tränar  5dagar i veckan och varje gång minst 1timme 20min plus stretch. går till och från gymmet, går ut med Loui tre gånger varje dag (resten går Jim) har inte ätit sötsaker på hela 5 dagar, äter regelbundet 3mål och 3mellanmål, köper alltid mini creme fraiche - lätt grädde - lätt yogurt mm.

det kan inte annat än ha gått bra.



BEACH 2011 inspiration


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0