schema


Mina träningsskor som är skitsnygga

tänkte skriva lite slarvigt hur mitt träningsschema vart denna vecka

TRÄNINGSSCHEMA V. 5



*MÅNDAG: uppvärmning 15min på bandet, vikter hela kroppen 50min, stretch (brukar ta 10min)

*TISDAG: VILA

*ONSDAG:
uppvärmning 15min på bandet, vikter hela kroppen 50min, stretch

*TORSDAG: AE-Dancepass eller Zumba 55min, utfall 2*10, situps 3*20, stretch

*FREDAG: VILA

*LÖRDAG: (med Jim) uppvärmning 15min på bandet, vikter hela kroppen 50min, rodd 5-10min, stretch

*SÖNDAG: step basic 30min, crosstrainer 10min, bandet 10min, stretch

* 3gr vikter
* 2gr kondition


sen utöver det är det promenader med Loui.
men det är väl det ungefär, nu när jag skrivit upp det så tycker jag det ser lite ut.. fast det är 5pass på en vecka.
mycket mer än så tror jag inte jag ska träna.
eller kanske kan varva med ena veckan 5gr och andra 6gr, men det är en bit fram isf.

testar ju AE-dance passet fr första gången ikväll, hoppas det är kul fr de flesta passen tycker jag är tråkiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0