pizza

jag överlevde mina hatpass som väntat :P men det var inte superkul.. alltså det jag inte gillar med spinning är inte att det är jobbigt utan att det gör så ont att sitta på den där sadeln!
sen core´n var väl bra men fyfan vad det BRÄNDE, vi körde mage/bål, nedre rygg och rumpa. när hon körde magen så stönade jag rakt ut flera gånger haha för det gjorde så ont. ifs gjorde jag ca 100 crunches igår så kan vara lite därför.
tur att varje pass bara är på 30min, så blir 1timme tillsammans.

har faktiskt ätit onyttig middag idag! jag åt en pizza, som jag bad bagaren inte göra så stor, och en bearnaise till det (utan bea skulle jag inte ens äta pizza).
jag funderar på att börja äta ett ''onyttigt'' mål 1gång/veckan typ som pizza/kebab/hamburgare eller liknande.
tror jag tar det den dagen jag har spinning/core för det är dom passen jag verkligen inte gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0