matsedel

Tänkte börja skriva en matsedel här varje dag. det jag har minst koll på när det gäller min viktresa så är det maten, har inte någon koll påå hur mycket jag äter på en dag eller hur ofta jag äter godis. man förskönar ju gärna sånt för sig själv :P

MATSEDEL den 15:de Tisdag:

FRUKOST:
1 portion havregrynsgröt med 1msk hemmagjord hallonsylt, 1msk solrosfrön, 7 delade pecannötter och lite mjölk. drack vatten

Mellanmål: ett päron

LUNCH: 1 liten portion pyttipanna, 2 stekta ägg
drack vatten

Mellanmål: 1 stor kiwi

MIDDAG: 1 portion köttfärssoppa, 1 rostat bröd, 1msk kesella (i soppan)
drack bubbelvatten

Mellanmål: 1 riskaka med lättasmör och 2 skivor leverpastej


jag tycker ändå det ser bra ut! i fortsättningen ska jag räkna hur många glas vatten jag dricker om dagen.

sov gott allihop ♥



Kommentarer
Postat av: SANDRA

Ghaaaa, vad kul att du vill vara med i "dagens blogg" ;) Drar en vinnare ikväll, så håll ögonen öppna!

2011-02-15 @ 22:22:21
URL: http://shik.blogg.se/
Postat av: lova

kul att du gilla bloggen=) ska spana in din!

2011-02-16 @ 09:24:03
URL: http://allaboutfitness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0