cykel

har precis ätit min gröt med frön och nötter i och ligger och tänker på att köpa en motionscykel. kan inte köpa den än dock för vi bor för litet, men vi ska flytta i slutet av april.. veet inte än vart, får veta det i slutet av april?!? herregud. vi flyttar den sista och måste typ samma dag bestämma vart vi ska flytta och allt. allt pga av att jim inte vet om han kommer vara kvar i sitt lag eller inte. men iaf. vi kommer flytta till något större en 2a eller 3a som förhoppningsvis kommer vara fräschare än här. och då vill jag ha en motionscykel, så kan man cykla varje dag i kanske 15min eller så. nu måste jag börja laga lunch. blir stora kycklingklubbor med ris eller nåt sen är det SHOPPING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0