antar utmaningen

igår bestämde jag mig för att ge mig på 21dagars utmaningen!
så idag är andra dagen utan sötsaker, känns okej än sålänge. är inte godissugen.
den riktiga utmaningen kommer på lördag när vi ska till Jims föräldrar och äta. hans päron serverar alltså ett HELT bord med godis, bakelser och ostbollar efter middagen varje gång vi är på besök..
vet inte hur det ska gå. ska fösöka föreslå att de kan servera gurk/morotsticks med dipp också, men hur föreslår man det:P

idag vd 12 skulle jag egentligen gå på spinning/core men har ingen lust alls. så jag kör styrka (min favorit) senare idag istället, man kan inte alltid vara perfekt. fast jag alltid strävar efter att göra exakt som jag tänkt från början.

ska skriva upp mitt träningsschema för denna vecka snart :)


BEACH 2011 inspiration


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0