alone

träningen idag gick fint, speciellt konditionen kändes bra. sprang lite på bandet och det kändes nästan skönt! haha det var längesen jag kände så när det gäller löpning.

ensam hela kvällen för Jim har match ikväll. och det är fredag. är det konstigt om jag inte är utgångssugen?
senast jag var ute var den 25de december. har knappt druckit sen dess, jäkligt bra för hälsan!
kommer nog vilja gå ut mer i sommar då man kan ha klackar på sig och jag hr kommit i min trivselvikt.
jag vet att jag kommer vara i form tills sommarn, en skön känsla, men har ändå väldigt dåligt tålamod.
en annan sak som är bra med sommaren eller våren är att de tar bort all sand och man kan åka inlines :D


Härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0