21 dagar

har läst i en annan tränings/viktblogg att det finns en 21dagars utmaning som går ut på att inte äta godis/bakelser i 21 dagar för att det är just så många dagar det tar att skapa en ny vana.
blir orolig bara jag tänker på att göra utmaningen. ÄLSKAR ju choklad/glass/ostbollar mm.
men hur skönt hade det inte vart att bli kvitt sötsuget?
och på senaste tiden har jag inte vart lika sugen, kanske är Kromtabletterna som funkar ändå!?

har väldigt svårt att ta mig an utmaningar som jag inte är säker på att jag klarar, för jag vet hur arg jag blir på mig själv om jag inte klarar av det och så vill jag inte pröva det igen senare.

men jag är sugen på denna.. ska jag? fan vet inte om jag vågar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0