LCHF=lycklig

vägde och mätte kroppen imorse efter en halvtimmas promenad i skogen med Loui :)
vart väldigt positivt överraskad!

-8cm runt hela kroppen :D

detta är mina mått nu:

VAD: Höger, 38cm  Vänster, 37,5cm

LÅR: Höger, 62,5cm  Vänster, 62,5cm

LÅR (under): Höger, 47,5cm  Vänster, 44,5cm

RUMPA: 102,5cm

MIDJA: 76cm

ARM: Höger, 35cm  Vänster, 34,5cm

UNDER BRÖST: 81cm  (ny)

HÖFT: 95cm

BULLEN: 95cm


och vikten då? den är jag riktigt stolt över:

VIKT:  74,3 kg

Alltså LCHF lär jag inte sluta med! funkar skitbra, några bra saker med dieten:

*vaknar pigg!!! och tidigt utan klocka (8.00) aldrig vaknat igg i typ hela mitt liv

*inte lika mycket blodsockersvängar; tex pigg-trött som fan, grinig, sur, hyper i en härlig mix. har ett jämt humör nu

*muskelkonturerna

*och den bästa = inget sockersug! alltså kan bli pyttelitesugen när jag ser godis/glass men jag äter det inte och det är inte hela världen :) har inte ätit socker eller godis en enda gång sen jag började, har ätit LCHF i 8½dag.





Kommentarer
Postat av: Tobs

Fan va kul att LCHF funkar fint för dig!

Jag körde det i 8 veckor och det gav grymma resultat.

Kämpa på!



2011-05-02 @ 00:31:55
URL: http://tobslife.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0