LCHF

just nu är jag hos Jims päron, vi har vart här ett par dagar  :) Älsk är ute i skogen och hugger. tycker han ska komma hem nu så vi kan börja fixa oss inför ikväll.
För det är fest i huset ikväll :) det kommer 15pers, alltså jims släkt och äter påskmat och dricker lite kanske med ;)

jag har börjat på LCHF (low caronhydrate, high fat = lite kolhydrater, mycket fett) så blir ett halv glas vitt högst.
det sjuka är att jag började äta LCHF för 4½dag sen och såg skillnad redan efter 2½dag :S!! magen vart nästan helt platt! bara sådär. ser lite på ärmarna med, kan ju vara inbillning, men mage vart jag helt chockad över, stod och kollade mig i spegeln och bara gapade.
SÅ det blir spännande när jag ska väga/mäta mig, brukar väga mig på söndagar men tror jag väntar tills onsdag för det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0